srijeda, 23. veljače 2011.

Etsy svemir

Uvjerena sam da do sada već svi znate ili ste barem čuli za etsy. ?  Mislim da je ideja takve stranice/zajednice više nego dobra.
Osim kao nepresušni izvor inspiracije, tamo sam već više puta pronašla stvarčice za moj hobi koje drugdje nisam mogla pronaći, a da ne spominjem ideje i rješenja za rođendanske i ine poklone.

Iako je ljudima “vani” lakše prodavati na etsy-u jer imaju punu uslugu PayPal-a, niže cijene poštarina, carinske zakone koji ih ne ograničavaju…sve je više shopova iz Hrvatske. Veseli me svaki novi, jer me u ovo sivo godišnje i financijsko ( :I ) doba uvjeravaju da još ima nade.

Prosurfala sam malo tim “našim” dućanima, pa nisam mogla odoljeti da vam pokažem kakve slatkice rade naši kreativci.

Posjetite ih i prosurfajte malo – naravno, ja se uvijek “lijepim” za nakit, ali ima i mnogo drugih stvari koje vrijedi pogledati…i kupiti Winking smile

Uživajte



WINTER - Original Jewelry Illustration Antique Brass Necklace   
anek

Pink topaz and sterling silver wire wrapped ring
amorfia

Snow . white druzy agate sterling silver ring
andrea0503

Colors of autumn flower hairpin
sweetcrumb

Floral charm bracelet
TBMarie

Do slijedećeg posta
XOXO

4 komentara:

  1. Pa kaj je to danas? kam god dođem, prva sam, e kad bi bar tako bilo i na nekim drugim mjestima...hehe
    Hvala ti na ovom postu i na info
    Nisam čula još za tu stranicu, idem švrljat
    bok

    OdgovoriIzbriši
  2. ah, Etsy...
    nisam znala da i mi možemo prodavati stvarčice?! Na eBayu ne možemo iz razloga koje si navela pa sam nekako pretpostavila da je tako i s Etsyem...
    Jesi možda upoznata s procedurom kupo/prodaje? Možeš, ako imaš vremena, odgovoriti na mail tince2707@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...