ponedjeljak, 24. siječnja 2011.

Moja prva nagrada

Moram se pohvaliti - dobila sam svoju prvu nagradu ""vitar u leđa" od drage mi Good Ghost. Nagrada je doduše "samo" u riječima podrške, ali meni znači više nego neka druga - lijepo je znati da se ljudima sviđa i zanima ih ono što pišem i to već nakon samo nekoliko postova. Pa to je super!

Nagrada je i jako lijepo osmišljena. Naime ona je namjenjena novim blogerima te onima koji nemaju mnogo sljedbenika.
Pravila su:
Postaj o ovoj nagradi i kopiraj pravila.
Linkaj osobu od koje si dobila nagradu.
Izaberi 3-5 novih blogera i linkaj i njih.
Ostavi im komentar na blogu da znaju da su osvojili nagradu i nemoj tagirat blogove sa 300..400.. 500.. sljedbenika..
Nagradu dodjeljujem ovim krasnim blogovima: nakitionica by sashađinđe-creative projectfeeling fimo, tincha made

... i kako bi rekli vani - Happy posting!

2 komentara:

  1. Čestitam na nagradi i očekujem od tebe još puno novih radova i odličnih ideja!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala draga puno na nagradi, puno mi to znači :D Čitamo se i dalje :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...