srijeda, 19. siječnja 2011.

Organizacija

Primjetila sam da se početkom svake godine zarazim sa organizacijskom groznicom.

Uvod je uvijek oko Božića - kad počnu blagdani i dođu slobodni dani, a ja počnem razmišljati o novoj godini - o svom tom vremenu i kako da si poboljšam, olakšam...
Zatim krene intenzivno traženje planera - kojim kao da ću isplanirati čitav svoj život i koji bi bio savršen baš za ono što ja trebam; onda počnem skupljati sve moguće kutijice po kući i obljepljivati ih šarenim papirom, a na kraju obično napadam organizaciju radnog stola.

E, pa za vrijeme jednog takvog bunila došla sam na ideju za izradu stalaka za podsjetnike, posjetnice, slike ... i kako vam drago - i to sve od kamena. (jedno vrijeme me držala kamena faza)

Evo rezultata:

Krenula sam sa serijom elegantnih





Slijedeći puta sam sve radila samo na temu Afrike i životinja






Eto!
Pozdrav

2 komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...